Cilembalci Ayin 9 unda doktora gittim 2 subatta cikan kan testimde 6 7 haftalik gebe gozukuyordum değerlerde ultrasonda 5 6 haftalik dedi haftaya yine gidicem kalp atisi dinletir mi birde gebeliginde sigara icen var mi çok mu zararli
Nebyaa Cilembalci sigara çok mu zararlı diye sorman bile hata az zararlıysa içmeye devam mı? Tabiki çok zararlı bebeklerde zihinsel engelli olma ihtimali bile yaratıyor. Haftay gidersen de kalp atışını duyabilirsin
Deryaasn Cilembalci kalp atisini duyarsiniz buyuk ihtimal,sigara tabiki zararli yani bunu sormayin bile
Cilembalci Nebyaa doğrudur vardir elbet. Cevremde cok gordum hamileleginde sigara icen allaha şukur bebeklerinde en ufak sıkinti gormedim. Birakmayi istiyorum ama birakamiyorum bende uzuluyorum.
yeniklasor Ben 6+0 da kalp atışıni duymuştum doktorum yeni başlamış demişti hatta sizde duyarsınız inşallah 😊 sigara içmiyorum ama illa ki zararı vardır birakamiyosaniz da azaltmaya çalışın bence.
Cilembalci Deryaasn zararli elbet biliyorum ama birakamiyorum çok cok azalttım vicdan azabida cekiyorum icerken ama birakamiyorum.