zeynopd Merhaba hamişler , 37 haftamın içindeyim. Bebeğim iki gündür yukarı doğru toplandı sanki. Doğum yaklaştıkça aşağı inmesi gerekmez mi. Hareketleri iyi çok şükür. Karnımın altında adet ağrısı gibi ağrılar oluyor.yatınca geçiyor. Ama resmen karnım yukarı doğru toplanıyor. Normal bi durum mu. 30 ağıstosta sezeryanla doğumum var kısmetse
BraTurgut zeynopd bizde 37+2 haftalığız aynı şeyleri yaşıyorum yukarı göğsümün altında sürekli sertleşiyor doğum için birşey demedi doktorum
hgcucuk Bizde 37 +3 uz ayni durumdayiz bir bucuk haftaya kadar dogabilir bugunden itibaren cantani yaninda bulundur hep dedi bakalim