Sevgili annişler dün muayenemde 3 cm açıklığım olduğunu söyledi doktor ama benim şimdiye kadar ne ağrım oldu ne sancım. Nst’de normal. Kendi gelmezse pazartesi sabah suni sancı vereceğiz dedi. Sorum şu açıklığı olduktan sonra doğuran var mı ne kadar süre sonra doğurdunuz ne yapmam lazım