Agul-
Gebeliğimin ilk zamanlarında normalde 2,50 olması 2,75 çıkmıştı kan değerim. Hemen dahiliyeye göndermişti ve ilaca başlamıştım. 1 ay sonra ilacım bitti ve tekrar kan testi istedi bu sefer şükür düşmüştü. İlacım bitmesine rağmen bidaha verdi ve doğuma kadar kullanacaksın dedi. Her 1 ay arayla kan testi istiyor doktorum. İlaç beni şu yönden zorluyor aç karnına kahvaltıdan 2 saat önce 🥲