acemimom1 valla benimde öyleydi ilk haftalarda yaklaşık 3 buçuk 4 ay o baş ağrısıni çektim inanılmaz derecede,kulak Burun Boğaza gittim nörolojiye gittim eni sonu nöroloji doktoru bana bir hap verdi onun sayesinde iyiyim tüm vücudumun ağrısını hafifletiyor valla,çok şiddetli olunca alıyorum çok çok geçmiş olsun 🙁