Kizlar rahim açılması evde anlaşılır mı acilirken ağrı sancı kramp gibi durumlar olur mu 37+5 haftaligim dün akşamdan beri adet sancısı ve belde ağrılar yaşıyorum bugünde baya bir yürüdüm bime uğradım eve kendimi zor attım bir yandan ağırlığı baskısı bebek baskı yaptıkça rahimde iğne batması gibi sancılar oldu rahim açılmaya basladimi acaba acile gideyim diye düşünüyorum ama 1 cm acilmam vardı 3 gün önce gitmistm doktoruma kontrole normaldi hersey