Kizlar merhaba . 29+3haftalik hamileyim . Dün gece aniden bi sancı girdi karnıma afedersiniz ishal oldum lavobaya gittim geldim . 1saat sonra aynı sancı yine girdi yine ishal olmuşum yine lavobaya gittim . Şuanda aynı ağrı devam ediyo . Karnımın üst kısmı çok agriyo . Ayağa kalkıyorum gecmiyo . Oturuyorum gecmiyo . Ayağa kalkınca çocuk oraya toplaniyo taş gibi sertlesiyo . Başına gelen var mı normal mi bu durum ?