Elizannannesi34 20 haftalık hamileyim kızlar kahvalti yaptıktan sonra ara öğün olarak ne yiyorsunuz ben bişey yiyemiyorum bebek zayıf doğar mı sizce sizler ne yiyorsunuz
Deletedmom623737 Elizannannesi34 ben 37 haftadayım Gebeliğimin başından beri hep öglen kuruyemiş meyve tarzı şeyler yiyorum sevmiyorum yemek yemeği 🙄
bebislerimi_buyutuyorum Elizannannesi34 benimde ağzım boş durmaz sürekli yerim 6 ayimdayim haliyle kilo aldım 😅
NOG_06 17 haftalığım.Bugün gittim doktora, sabah öğle akşam hiç durmadan yerim ama azar azar sık sık doktorumda bu şekilde yememi önerdi ve bebeğim kilolu 🤰🏻🤣 Meyve, et, su, baklagiller vs yiyorum
Sibel_l3 Elizannannesi34 ben kahvaltıdan sonra ara ara meyve süt ceviz yerim acikirsam akşam yemeğini erken yaparım 3 4 gibi onu yerim sonra 9da bida yerim
AselLinaMom Elizannannesi34 bene sürekli acıkıyorum kahvaltıdan sonra ikindi gibi meyve yiyorum tatlı türü yiyorum elime ne geçerse artık 🤣🤣
sumelegi Elizannannesi34 ben kahvaltı yapıyorum 11-12 gibi, akşam yemeğe kdr birşey yemiyorum. Ama akşam yemekten sonra iştahım açılıyor😂 yatana kdr yiyorm
Babysharkdutdutdut Elizannannesi34 keşke bende yiyemesem. 3 saatte bir deli gibi acikiyorum el ayağım boşalıyor sanki