Arkadaşlar 7 haftalik hamileyim kasık agrim ve kötü sarı renkli ve süt kesigi gibi vajinal akintim vardı. Doktora gittiğimde idrar yolu enfeksiyonum varmış tek kullanımlık toz ve suprax 400mg antibiyotik verdi 5 gün kullan dedi 3 gündür kullanıyorum ama şikayetlerim gecmedi doktora tekrar mi gitsem yoksa 2 gün daha kullanıp geçmezse mi gidiyim bu enfeksiyon için neye dikkat etmeliyim bilgilerinizi benimle paylasirmisiniz