caglacaglar Minanin_Annesi ben hem fitil hem krem kullaniyorum cok sukur gecti eskisi gibi akintim kalmadi kasinti kremi de cok etkili yam etkisini gormedim doktorum da gonul rahatligiyla kullan dedi
HabibeGler Benim akıntım çok fazlaydı ama ben açıkcası hamilelikte normaldir diye pek kaaale almamıştım artık kokulu olmaya başlayınca ben de kullandım doktorum bır hafta arayla kullanmamı soyledı hemen etkisini gösterdi zararı olsa vermez diye düşünüyorum
HabibeGler Minanin_Annesi evet aynı ilaç ama kullanımı değişiyor doktor bana bir hafta ara ile dedi. Gece yatmadan kullanırsan hareket az olduğu için daha iyi olur senin için
Nur343434 Hamileyim bende kullandım sabah bi akıntı olmadi normal midir ilacın fazlasının atılması gerekmezmiydi ?