Güzel annelerrr merhaba gününüz güzel geçsin 🥰
Nasipse Ağustos ayında doğumum olacak. İkinci gebeliğim. Kışın doğum yaptığım için almıştım hastane çıkışı. Ama bu tam yaza denk gelecek sizce almalı mıyım. Yada yazlık hastane çıkışı diye bişey var mı :)