Merhaba kızlar inanılmazı bel ağrım var yürümekte zorlanıyorum bel ağrısından. Sırtta da var ama kuyruk sokumu kısmı çok zorluyor. Haftaya cuma kontrolüm var. Geçenlerde sormuştum doktoruma normal gebelikte bel ve sırt ağrıları artar demişti. Sıcak su torbası ve parol önerdi. Normal midir bu aprılar ya şimdiden böyleyse ilerisini düşünemiyorum. Oturup kalkmak yürümek çok zorlayıcı oldu artık. Bazen de artıp azalan pelvik ağrısı oluyor.