zehraglbhr doktorum açlık tokluk şekeri istedi birde geçmişe dönük şekere bakılan bir tahlil varmış son 3 ayı baz alan sağlık ocağında onları yaptırdım. Gayet normal yükleme yaptırmana gerek yok boş yere dedi. Doktorun gerek görmediyse güveniyorsan da doktoruna boş yere vücudunu yorma.