Keremozge bende 11+5 im dün akşam otururken çok tuhaf bir şekilde bende hissettim, eşim saçmalama diyor ama bağırsak vs. gaz olsa anlarım sorunluyum o konuda çünkü ayırt edebilirdim öyle bir şey değildi heyecanlandım bir an pıt pıt yaptı sert bir şekilde tıklıyormuş gibi 🙈 (geçen haftada kayınvalidem hiç mi hissetmiyorsun hissetmen yakındır minik minik belli olur demişti hadi ordan anne demiştim haklıymış galiba) 🙊