esmerbomba Kizlar bebeğimin hareketini sabah uyandığımdan bu yana çok az pıt şeklinde ve suruntu şeklinde hissettim sizce normal mi endiselenmelimiyim 😔😔
Estrella esmerbomba bir şekilde hissettiysen bence sorun yoktur. Ben gece uykumdan uyandıgım oldu 32de hareket etmıyır diye. 33den bildiriyorum 32de birseyler oluyor bu bebelere ama 33de geçiyor gece tek kişilik parti verıyordu benimki mesela belli olmuyor😂
esmerbomba Estrella evet hissettim çok şükür. Ama o kadar güçlü değildi canım yri daraldığı için sanırım artık 😏