Aynı şeyi bende yaşadım canım 6 haftalıktık devlet hastanesine gitmiştim ilk gebeliğim bana kese boş Bebek yok dediler gebeliği sonlandırmak zorundayız dediler bende hemen ertesi gün özele gittik orda doktor gösterdi Bebek burda ve kalbi de atıyor demişti korkma yani bazen olabiliyor bende çok korkmuş ağlamıştım ama çok şükür gördük şimdi 22 haftalığız kızım olacak🥰