csmaknc Ben fitilli taytın en büyük bedenini aldım ama asla rahat edemedim o kadar göbeğimde olmamasına rağmen,beni normal hamile taytlarıda çok rahat ettirmiyordu zaten o yüzden bence görerek alın ben meselae bebekten almıştım hiç rahat etmedim lastiği aşırı sertti,fitilli keza öyle gittim bi iç giyimciden bakarak görerek aldım en rahatı oydu canım