FeyyazZeynepBabayiit canim kaşınma falan soz konusu değildi bende de bir gün oturdum ütü yapiyorum 34+4 tüm sanirim. Ütü bitince terledim dus alayim diye banyoya gittim iç çamaşırımı bir çıkardım bildiğin kıpkırmızı adet kani gibi kan. Hemen doktorumu aradim en yakin hastaneye git nst yapsinlar bana wp deb at dedi. Oturduğum yer ilçe , doktorum il de 1 saat arası. En yakin Hastaneye gittim nst hic sanci cikmadi. Akintim gelmiş beyazdı . Kanda yoktu sonra peceteye silince gene kan oldu . Doktoruma dedim içeriden gelen bir kan yok bembeyaz akıntı ama silince kan geliyor . Çatala yat ebeler muayne etsin dedi. Ebe bakti genital bölgemin iç kısmı kuruluktan çatlamış o kanıyor peçeteyle sildkçede kaniyordu. Ben clexane kan sulandirici kullandigim icin aşırı derecede kanamam oldu . 2 haftadan fazladır da aktif kanama oldu sildikçe boyle. Doktor dedi sakin bastırma, sert silme gecer dedi. 3 gündür durdu kan allaha sukur ama ilk kanı gorunce cok korkmuştum adet kani gibiydi.