Yaptım adetim 2 gün geçilmişti ama negatif çıktı bende hatta üzüldüm yok diye ama annem de çok erken yapmışsın en azından üzerinden 1 hafta geçseydi dedi. Kendisi de kardeşime nerdeyse benim adetim 15 gün olmadı öyle gittim dedi 😂 Yani erken mi yapmışım kızlar anlamadım ki umudumu da kaybetmiştim yok diye ama adet de olmadım