2bebekannesi_ ISakaryal Ordaki küçük seyy pitiye benziyor bide bişi sorucam o göbeğin demi tam nerede bilmiyorum yuvarlak büyük şey ne
ISakaryal 2bebekannesi_ Daha henuz çok kücük olamamıza rağmen doktorumuzda öyle söyledi ama bakalım sağlıcakla gelsin miniğiiim ❤ Bende çok anlamıyorum ki canım 😊