Kızlar 36+1 deyiz kontrolümde düzenli 80 lerde sancım çıktı. Plasenta yaşlanmış dedi doktor. Ultrasona gönderdi. Bebeğin kilosunu doktor 2600 bulmuşken , ultrasona gönderdiği yerde 2 kilo buldular. Beni tıp fakultesine sevk etti doktor. Başına böyle bişey gelen varmı bebek çok zayifmis sancimda var , bebeğimi dogurtup kuveze mi alacaklar