Dagoglu korkkma desem yalan olur normal doğumda sezeryanda olsa insanın kaçışı yok bunları yaşayacak kiminnin bünyesine göre. Çok çabuk ayaklanıyor smdi bişey diyemem ama bisey diyimmi ben 8 haftalık hamileyim diyom ki keşke senin
gbi büyük olsa doğuma yakın olsa o doğum hyecanini içten içe yasasam diyorum şu an kuuck ne hareket hisediyorum ne doğum yakın degill öyle yasiyoz işte