Kumsal20 Kızlar adetime 9 gün kaldı akıntıyla bir çok az lekelenme gördüm nedeni ne olabilir sizcee başına gelen oldumu daha önce
minigiminannesi03 Kumsal20 canim belki yerleşme kanamasi dır bekle adettenin gecikme yapsın yada yumurtanın catlamistir ondanda olabiliyor bazen dikkat et biraz
2bebekannesi_ Kumsal20 adetine daha çok varmış test yapsan da çıkmaz bekle biraz bence belki sitrestrn de olabilir
Pemberuya Kumsal20 Canm Bende reglime 7 gün kala Kahverengi nokta nokta gibi lekelenmem olmuştu Sonra reglim geçti meğer hamileymisim :) Rabbim gönlünüzden geçen güzel şeyleri nasip etsin 🦋
Kumsal20 2bebekannesi_ bilmiyorum ki akıntının içinde çok az lekelenme gördüm anlamadım bakalım bekliyorum 🙂
Kumsal20 Bfduam ovulasyon la takip etmedim canım akıntıdan anlıyorum yumurtlamamı ya çatladı yada bilmiyorum neden oldu
Kumsal20 Bfduam rengi kahverengiydi çok azdı kıl kadar incelikte azcikti canm bidaha da gelmedi 1 kere oldu
Btl_0909 Kumsal20 benim de dün akşam çok minik aynı dediğiniz gibi pembe geldi akıntımla acaba yerleşme kanaması olabilir ki çok minicikti
Bfduam Kumsal20 🤲 Benimde lekeydi dün bugün daha fazla geldi, senin hala leke mi,pedi dolduracak kadar mı?
Kumsal20 Bfduam hayır devam etmedi sadece bir kere akıntıyla bir çok küçük biblekelenmeydi bir kere oldu bidaha olmadı kuzum bilmiyom ya belki ilişki sonrası olmuştur bilsem
Kumsal20 Bfduam hani ilişkiden sonraki gün oldu belki ilişki sonrası zedelenmiştir yada çatlama dır çok azcikti çünkü
Bfduam Kumsal20 yumurtlama zamanımda da oluyor bazen, çok normal. İlişki sonrası bende adet yeni bittiğinde olmuştu, ama senin durumun ondan bağımsız gibi duruyor.
Kumsal20 Pemberuya hadi ya inşallah bende hsmileyimdir canım🥰 kaç defa geldi o lekelenme bende 1 defa oldu çok az akıntıyla geldi sende kaç defa gelmişti ve çok muydu ?
Kumsal20 Btl_0909 bekleyip gorucez canım ya yerleşme çok geliyor diye biliyorum yada yunurtamız çatladı bilmiyorum ki hayırlısı diyelim🙏
Btl_0909 Kumsal20 11 şubatta çatlama iğnesi olmustun bilmiyorum valla bende:)) ben çatlatma iğnesine yordum umutlanmayayım diye
Kumsal20 Btl_0909 doktor 1 yıl denemeden tedavi uygulamam dedi o klomen çatlatma iğnesi falan kullanmadım daha hiç 2 senelik evliyiz 10 aydır deniyoruz 3 de kimyasal gebelik geçirdim hadi bı ay hayırlısı umitliyim 😂