tugbaninmucizesi Hasret33 benim adeta 3 gun kalan 35 cikmisti 14+0 im oglumubekliyorum 2 gunde1 2katına çıkıyorsa sağlıklıdır canim. Bugun yaptırdıktan sali gunu yani 2 gun sonra yaptir canim 😊 insallah sag salim kucağına alırsın 😊
Dnzvsv Slm kızlar benimde 3,4 haftalık kan değerim 967 çıktı yarın kısmetse doktora gidicem normal mi acaba
Su18 Hasret33 Tebrk ederm canım sağlıkla kucagına al inşallah🙏🏻🙏🏻 Belirtilerin neler yazar msn? Yumurtlama günün nezmndı ?
Hasret33 Su18 canım yumurtlama günüm 15 i ve 16 su diye hesapladım ve göğüslerimde çok hassasiyet vardı kasıklarımda ve belimde çok agrı oldu ben hissettim var dedim eşime hep gittim varmış gerçekten 😊
Su18 Hasret33 benimde yumurtlamam 21-22 si gibi oldu , idrar testinde çıkmadı çok erken tabi, Acaba nezmn kanda çıkar
Duyguuuu Hasret33 iyi canim bende adetime 3 gun kala yaptirmistim 84 falandi. Allahin izniyle bir hafta icinde de kese gorundu.
Esmaky Hasret33 bende aynı senın gibiydım ilk ögrendigimde benm olmyordu sıkntılarım vardı bi rüya gördm gttm bi test alym dedim bi baktm hamlymısım ogun dunyalar benm olmustu aglmstım sevncten suan 10+1 gunlgz hayırlısıyla allh kucgna almyı nasip etsn daha ck yenısın dikktli ol agır kaldırma
Leyla1995 Bende cok erken ogrendim hamile oldugumu☺️ Kan aldirdim deger 26 cikmisti suan 14+5 haftalik hamileyim☺️☺️
oznursrm Hasret33 Benim ilk beta 34,5 çıkmıştı.Ben 5 gün sonra sağlık ocağında yeniden kan verdim 908 çıktı deperim.Doktor ikiz olabilir dedi.Doktoruma gittim tek kese gördü.Şuan 11+6 günlük gebeyim.Sağlıkla büyüsün hepimizin bebekleri inşallah.☺️
Hasret33 oznursrm sağlıkla kucağınıza alın inşallah canım 🙏🏻😊 bugün tekrar yaptırcam bende inşallah yükselmiştir 🙏🏻