Mdjdjdks Elzndgn Canım ben o hastanenin hemen arkasında oturuyorum . Çevremdeki herkes akrabalarım hep orda doğum yaptı çokta memnunlar . Zaten Turgut Özal’da doğumun oluyor
Elzndgn Mdjdjdks anladım cnm cok sagol hastaneyi görünce bir an korktum altındağ hijyen açısından pek iyi göremedim
Mdjdjdks Elzndgn Hastane olarak çok güzel tek kişilik odalar . Zaten Turgut Özal daha önce özel bi hastaneymiş gittiğinde sende çok beğeniceksin eminim . Nerde oturuyorsun
Mdjdjdks Kasev Elzndgn Tek kişilik odalar olduğu için refakatçi sorunu yapmıyorlar doktor ve hemşirelerin de ilgileri çok iyi
aslikadir Elzndgn refakatçi alınıyor odalar tek kişilik banyo wc içinde sadece bir iki oda çift kişilik o da şansa artık. Temiz bir hastane anne ve bebekle ilgili bölümleri var Allah korusun ihtiyaç halinde sevk vs gerekmez.
aslikadir Elzndgn yazdıklarım Beştepe Sami Ulus için Altındağ çok eski sanırım doğum alınmıyor artıkorda
Elzndgn Deletedmom455465 bi sıkıntı yaşamadım güzel odalar cok temizdi 48 saat sezeryan sonrası hastanede gözetim altında kaldım çıktım
Bebegim2301 Elzndgn merhaba genel de sezaryan yapıyormuş doğumları sizin gittiğiniz de diğer kişiler de öyle miydi normal doğum da yapan var mıydı acaba