Tgrtkrt Kızlar aranızda 5 haftalık olan ve kasık ağrısı bel ağrısı olan var mı? Sizler de belirti neler oluyor doktora ne zaman gittiniz?
anneyimmm42 Tgrtkrt O haftalarda bende de oluyordu canım doktorum normal demişti progestan kullanıyorum . Şimdi 11+2 ' yiz çok şükür 🤰🤲
Cananyildiz Tgrtkrt bendede oluyor normal rahim büyüyor bebek yerleşiyor suan 7+1. 4+5te gittim keseyi gördük 5+5te gittim bebişim yerleşmeye başlamıştı
ikicocuklubiranne Tgrtkrt benim 4 haftalık kaşık ve bel ağrım var. Daha doktor kontrolüne gitmedim. İlk bebeğimde de böyle olmuştu normal karşıladım ☺️
Ays_cskn Tgrtkrt evet bendede mevcut hatta lekelenmem daha dogrusu kahve akintim bile var dun gittim dra keseyi gorduk kanama gormedim dikkat et dedi sadece ilac vermedi bu arada artik 1 martta kalp atisina gidicem insallah bir problem olmaz 😊
Findik92227 anneyimmm42 progestani neden verdi bide yan etkisi çok oluyor yaa sen nasıl kullaniyosun ağızdan mi aliyosun
Findik92227 anneyimmm42 eriyor mu hemen günde kaç kez aliyosn canım gece neyse de gündüz 2 çocukla uzanmak zor olur
Findik92227 anneyimmm42 ben yutarak kullanıyorum mide bulantısı baş ağrısı baş dönmesi halsizlik vs çok etkiliyor beni perişan oluyorum
Tgrtkrt ikicocuklubiranne bende perşembe günü gidicem doktora ilk defa. Çok heyecanlıyımn rabbim hepimizin sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin
Deletedmom455465 anneyimmm42 ya benim ufacik bir leke oldu doktor verdi leke gecti henuz alip kullanmadim kullanayim mi sizce
yagmurrrra Bende şuan 4+6 daha dr gitmedim hafta içi gidicem. Benimde kasıklarımda batmalar oluyor gögüslerim çok şişti acıyor bazen alttan bile kasılma oluyor minik minik ama herkes bebek yerleşiyor kese oluşuyor normal vs diyor inşallah öyledir🤲🏼
Tgrtkrt yagmurrrra bana da herkes normal diyor ama işte içim kıpır kıpır çok merak ediyorum. Perşembe doktora gidicem inşallah bebeğimi görürüm sağlıkla 😍