Buseatlas Merhaba kızlar 2 sezaeyan arasın 13 ayım var şuan 3 hafta kaldı doğuma ama dikişlerimde içten yanma sızlama ve ağrı var. Bunu yaşayan var mı doktorum 39 a kadar bekleriz dedi. Ve karnım çok aşağıda bunu yaşayıp erken sezaryan olan var mı acaba 🥰
2bebekannesi_ Buseatlas Zaten sezeryendan sonra iki yıl çocuk yapmayın deme amaçları büyük bı ameliyattan kalkıyorsun ve vücut kendini anca toparlıyor çok şükür ki. Kızım üç yaşına giricek 8 haftalık hamileyim belki acıların bu sebepten dolayı dir sağlıcakla al kucağına
Buseatlas 2bebekannesi_ evet canım bunu biliyorum zaten ama bunu yaşayıp veya tanık olup erken doğum ihtimali var mı onu soruyorum pazartesi randevum var doktoruma sorcam ama genede yaşayan var mı diye sormak istedim