Aslanirem Ne durumdasınız kızlar bende heyecan çok var hareketleri hissetmek istiyorum ikizlerime hamileyim Göbişim hafif büyüdü sizlerde durum nedir
Nermin_nur1 Aslanirem 17+1 den selam .şu sıralar corona atlatmaya çalışıyorum 3. Günüm 🥺 ben biraz biraz hissediyorum ama daha net olması için 20 yi beklememiz gerekiyor 🌸😊🙈
selos1210 Aslanirem ben de 16+3 üm :) Göbeğim sabahları sanki daha minik akşama doğru daha büyüyor gibi tam anlam veremedim :) cinsiyetimizi 14. Haftada öğrendik erkekmişiz 💙 bulantılarınız ne durumda ?
Bsrrsb2131 Benimde karnım büyüdü dışardan bakan net anlıyor artık :) sağlıkla alalım kucağımıza inşallah benim kızım oluyor sizin cinsiyet belli mi 😍
Aslanirem Bsrrsb2131 evet biri kız biri erkek çok şükür ❤️🔥 en büyük dileğim sağlıkla kucağımıza alalım inşallah zaman hızlıca geçsin
Oylesine6161 Biz de 16 haftalık olduk bende çok heyecanlıyım daha cinsiyetlerini bilmiyoruz ama artık hissetmek istiyorum hareketlerini
senayrtlk Gozde42 selos1210 Ben de 16+3 haftalığım dediğiniz gibi sabahları küçük akşama doğru büyüyor minik ben de anlam veremedim :)
Aslanirem Nermin_nur1 çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim sizlere inşallah çabucak iyileşirsiniz hiç kafanıza takmayın 💋🥰
Elif9292 simayorunn iki gun onumdesin sadece ayni gidiyoruz benimki 14.haftada yuksek ihtimalle kiza benzetildi artik gitmek istemiyorum sanki ben erkekten yana cok umutluydum iki kizim var cunki baska meyve istiyordum hayirlisi artik
Sinemmmasya Srfe_01 İyi bir doktor olsaydı illaki görürdü ha çocuk göstermez orası ayrı bir şey tabiki 🙂
nesenese Srfe_01 bizde 17+5 olduk dün doktora gittik gene göremedi kız gibi ama ayrıntılı ultrasonu bekleyin dedi ☺️
Srfe_01 Sinemmmasya bebek gostermıyo maalesef cınsıyetı goremıycek bı dr göreve atayacaklarını düşünmüyorum ☺️Dr harıka bırı bebeğim nazlanıyor ☺️
Sinemmmasya selos1210 Benim hiç olmadı diyebilirim bulantım , anca bir şeyden tiksinmem lazımdı o an için öyle midem bulanırdı şimdiden sonra olur mu bilemem 🙂
Aslanirem selos1210 aaa aynı ben ❤️🔥🥰 sabah bi bakıyorum inmiş akşam 2 ay önden gidiyor göbiş anlamadım valla 😀 çok şükür şok azaldı ilk 3 ay canımdan bezdim ama
selos1210 Sinemmmasya Benimde 11. Haftaya kadar yoktu daha sonra hafiften başladı iştahım kesilmişti bu hafta rahatladım gibi hissediyorum 🙈
suslubocu Benimde 16+4 tahmini doğum 1 ağustos 😅 karnım büyüdü hareket hissediyorum sırt üstü yatınca vuruyor. İkinci gebelik olduğu için net anlıyorum bunda
Aslanirem suslubocu arada bende bi balık geçer gibi hissediyorum ama ilk gebeliğim benim ve ikiz bilemiyorum omu değil mi
Sinemmmasya Srfe_01 Genelde göstermeyen kızdır derler ama benim kuzenimin çocuğu tam 7 aylıkken gösterdi ve erkekti 😀 çikolata yiyin evden çıkmadan bir de beklerken yiyin öyle deneyin birde 🙂