Herkese Merhabalar kızlar biz bugün 10+0 haftadayız 2. Hamileliğim ilk bebeklerimi 8 haftalıkken kaybettim malesef 4 ay sonrasında tekrar gebe kaldım kasık ve bel ağrısından dolayı bugün hastaneye gittim kalp atışı 155 çıktı çok endişelendim ilkini kaybedince ama anlıyorum ki hiç endişe etmeden güzel şeyler düşünmek lazım inşallah Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. ❤️