Pazartesi günü son adetime före tam 7 haftalıktı. Kalp atışını dinlemeye gittik. Doktor 6 gün fark var dedi. Ultrasonda 6+1 çıktı. 4 mm bebek dedi. Kalp atışını gördük çok şükür. Dinletmedi çok küçük dedi yine de bi deneyelim dedi çok çok derinden minik minik dinledik. İlerde haftasını yakalar inşallah. Ben yine SAT’A göre hesap yapıyorum.