Merhaba 13 haftalık hamileyim ve aynı şeyleri yaşıyorum bir önceki doktor randevum 30 gün önceydi belkide daha fazla bir sonraki ise pazartesi günü olacak. Her seferinde kendimi kötü şeylere hazırlıyorum, sanki doktor bana kötü haber verecek gibi ve bu beni aşırı rahatsız ediyor mutsuz oluyorum tüm gün stresliyim