fskzkya https://resimyukle.io/r/qCAjOZOSE1 Kizlar testi 11.31de yaptim 11.39 da boyle silik sekilde cikti sizce kuruma mi heyecan yapmak istemiyorum gecikmede ikinci gundeyim
hunilimom fskzkya bu testler biraz yanıltıcı oluyor bizde arkadaşım da 7 dk sonra gördük hatta daha belirgindi çizgi ama hamile degil en iyisi kan vermek bence
sumelegi fskzkya bence pozitif :) hayırlısı olsun. Ben olsam dayanamam 1-2 test daha yapardım😂 hastaneye gider kan verirdim
Suzanne canım ilk 10 dakikada çıkmış çok yeni ama var 😊 yine de emin olmak için sabah ilk idrar ile yapabilirsin ya da direkt kan verebilirsin
Nursema99 Kuruma çizgisi biraz daha koyu olabiliyor ama bazı testler yanıltıcı olabilr sen yine de bi kan ver canım
fskzkya hunilimom bende bunun icin heyecanlanmiyorum sanirim en iyisi pazartesiyi beklemek daha garanti olmasi icin
fskzkya hunilimom daha gecikmenin ikinci gunu oldugu icin beklemek istiyorum acikcasii. Boyle daha net olur sanki
fskzkya hunilimom normalde adetim duzenlidir sadece gecen ay 2 gun gecikmeli olmustum bu ayda aynisi olabilir diye umutlandirmiyorum kendimi
Marstabiyolcu fskzkya benimde hamile kalmadan önceki ay gecikme olmuştu eskiler rahim bebek arıyor derler.umutlandırmak istemem ama inşallah sizin de öyledir 🥰 Her sabah test yapın pazartesiye kadar bence evde yine aynı çıkarsa olabilir 😇
fskzkya Marstabiyolcu yani insallah oyledir evde testim var eğer regl olmazsam tekrarlicam pazartesiye kadar bakalımm 🤗
Dilarabozdemir fskzkya bende böyle öğrenmiştim bence çok yeni tebrik ederim ama yinede kan testi vermelisin
fskzkya Dilarabozdemir pazartesiyi beklemek istiyorum kan icin az once yine test yaptim bu sefer 3-4 dakika da cikti silik cizgii
Mom545441 fskzkya inşallah sağlıklıdır canım bende pazartesi kan vermeyi düşünüyorum olmazsam o zamana kadar 🙏🏻🥰