Kızlar merhaba, bugün kontrolüm vardı nstde agrı falan çıkmadı 35+5 haftamdayım fakat ıdrarda protegın fazlalıgı yada kacagı dedı sanırım o cıktıgını dogumhaneye gıtmmeı soyledı ılk basta doktorum sonra pazartesı tekrardan gel bakalım dedı sanırım yıne tahlil alıcak tansıyonum 12/8 normal bu neyden kaynaklı olablır dogumhanede baska bı doktor görmesi gerekıyomus o doktor neye bakarak soylıcek acaba bna bu durumu yasayanınız var mı uzun oldu hakkınızı helall edın lutfen 😞