Kızlar nasıl anlatacağımı da bilmiyorum da başına gelen var mıdır??Ben bundan 1 ay önce idrar tahlili vermiştim rutin olarak hiçbir şikayetim yoktu.Doktor hafif enfeksiyon çıkmış antibiyotik başlayalım dedi 1hafta kullandım.Kullandıktan sonra 2 gün içinde bende kaşıntı başladı bi de baktım mantar olmuşum.Zaten antibiyotik sonrası tetikliyormuş mantarı.Bi ara çok kaşındım gece özellikle.5 gün önce de vajina içinde pütürlü bir yapı elime geldi ara ara şişip ara arainiyor.Ama sabit kalan bir yapı da var.Mantar dolaylı mı yoksa Hpv olabilir mi şimdi doğum için de gün aldım doktora söylemeye de çekiniyorum iptal eder diye açıkçası korkuyorum.Sizce mantar kaynaklı mı yoksa başka birşeyden mi şüphelenmeliyim?Gündüz hiçbir sorun yaşamıyorum bazen de gece kaşıntı oluyor sirkeli suyla taharretlenince sabaha kadar rahat uyuyorum.Başınq gelen var mı böyle bir durum?Vajinasında pütürlü bir yapı hisseden oldu mu son haftasında?