35+3 günlük hamileyim dün sabahtan beri sol kaburgamda inanılmaz bir ağrı var nefes alsam batıyor hareket etsem batıyor elimle o bölgeye hafifçe dokunsam bile çok ağrıyor. Ay hiç böyle olmamıştı hafifçe öksürdüğümde sanki organlarıma batıyor , başına böyle bişey gelen var mı ne yapmak gerekir yorumlarınızı bekliyorum