Mikmikbuk Kızlar depend aldım xl bedeni 50-54 beden diyor ben 80 kiloyum. Yani 42-50 beden Largeım ama aldığım meğer çok büyükmüş. Büyük olması iyi mi bunlardan belimden kaymasın bide iade mi ediyim
Beyzamutluu Mikmikbuk Ben hem l hem xl aldım. Doğumdan çıkınca xl kullandım bol değil olur size tam ideal olur.beli lastikli kavramliyor düşmüyor. 73 kilo ile doğuma girmiştim. Şimdi de l bedenini kullanıyorum
tospikaskim Yrnnry evet bende biraz büyük oluyor diye duydum. Yani aşırı kan geldiği için sıcıntı yapıyormuş büyük bedenler. Büyük basenlri olan Bi tanıdık bile m beden giydi
hunilimom Mikmikbuk ben 115 kilo İLE Xl almıştım gayet iyiydi beli lastikli olduğu icin kaymıyor zaten ben sadece yandan hafif yırttım 😂
iremcannn1907 Mikmikbuk canım ben aynı kiloya m kullandım aşırı sıktı sezaryende çok sıkıntı çektim. Lastikli olduğu için bence belinden düşmez ama keşke yine de l alsaydın