biroglanannesii Kızlar 1 hafta önce doğum yaptım saçlarımın rengi gebelikte çok kötü oldu . Emzirme de saçını boyatan var mı ?
Durunbigeldim biroglanannesii doktor en azından ilk 6 ay bekle dedi süte geçtiği kanıtlanmış çünkü bekliyorum bende
Lulikli biroglanannesii ben doğumdan 2 ay sonra boyatacağım görümcemin düğünü var. Henüz doktoruma sormadım tabi ama süte geçiyorsa boyadan sonraki ilk sütleri belki içirmem sağarım direkt😊