dilaaaraozturk Kızlar merhaba 30. Haftadayız ama bu haftalarda bebeğimin hareketlerini kasığımda hissediyorum hep aşağıda tekme atıyor normal mi bu yada sebep nedir ?
Anne_N dilaaaraozturk normal canım. 30 +3 benim de. Bebek henüz dönmediği için ayakları aşağıda ve kasıkları tekmeliyor. Bende de aynı
ayse-huseyin16 dilaaaraozturk merhaba bende 10 haftalığım tekmelerini sol tarafımda hissediyorum ultrasonda bebeğin başı aşağıda dedi doktor ondan kaynaklı sanırım otururken birden ayağa kalktığımda bebek çıkacakmış gibi baskı hissediyorum lavaboya zor yetişiyorum ayakları kasıktaysa gayet normal
Egem_1122 dilaaaraozturk benimde bu şekilde 31+5 iz dr aşağıda taşıyorsun dedi ve istirahat verdi dr ile konuşun bence
mucizegebelik6 Benimde oyle kafası donmuş asagi o yizden resmen idrar torbamı zorluyor WC den çıkamıyorum
Villanelle Benim de biri makat geliş duruyor. Tekmelerini hep vajinamda hissediyorum sanki fırlayacak gibi. Ayağı neredeyse oraya tekme atıyor doğal olarak
dilaaaraozturk Egem_1122 haftaya kontrolüm var gidince sorudan detaylı olarak normal doğum istıyorum inşallah bi sorun çıkmaz
guzelbebegimmmmm dilaaaraozturk bende 30. Haftada hastaneye gitmiştim bu yüzden. Hem hareketleri azalmıştı hem de aşağıdaydı. Makat gelişe dönmüş dedi doktor. O yüzden az hissedersin dedi. Şimdi 36+2 iyice azaldı ama bu sefer göğsümün altlarına vuruyor. Baş aşağı döndüğü için