Ben kac gun once post actım hp hamılelıgımde ters giden bıseyler vardı ama hıc umudumu bıtırmemıstım 3 haftadır gıtmeme ragmen kesem hıc buyumedi 1 bucuk aylık hamıleyım amaa kesem halaa bgun bıle uştrasonda 5 haftalık cıktı artık beklemenın alemı yok dedi doktorum kanama alanım cok büyümüş ılaclara baslıyorum ılaclarla dusmezse kurtaj olucam dualarınızı esırgemeyin benden 🥺