Benim kanaatimce tabi ki gidin. Vücudun susuz kalması değil hamilelikte normal zamanda da iyi değil, gerekirse serum takarlar. Bir de bulantılara iyi gelen prilam dr diye bir ilaç var. Kontrole gidince doktorunuza söyleyin uygun görürse kullanır, biraz rahat edersiniz canım☺️