Baki-Semi Merhabalar, doktor kontrolünde kanda enfeksiyon tespit edildi ve Enfexia 500 mg antibiyotik tedavisi başlandı. Hamilelikte antibiyotik kullanan var mı bebeğe bir zararı olur mu 30 haftalık hamileyim.
Asel2520 Baki-Semi bende de kanda enfeksiyon çıkmıştı hamileliğimin başında 2 kutu bitirdim Aksef 500 mg serum takviyeside alarak düşmüştü değerim
lllllg Baki-Semi Kanımda enfeksiyon vardı benimde bir dolu kutu bitirdim..bir zararı elbette yok..hamilelere uyguna antibiyotik veriyolar zaten..Endişelenmeyin…Bir rahatsızlık varken kullanmamak daha zararlı…
09Zeynep09 Baki-Semi ilk bebegim de de geçirdim ben bişi olmadı şuan ikinciye hamileyim yine enfeksiyon var aynı ilacı kullanıyorum bişi olmadı çok şükür tabi doktora danışarak
Baki-Semi Hepinize teşekkür ederim tedirgin olmuştum. Sağlıkla kavuşmak nasip olsun hepimize inşallah
Nessozz Baki-Semi bir zararı olsa doktor yazmazdı. Kandaki enfeksiyon daha zararlı bence. Benimde hem kanda hem idrarda var şuan içiyorum. Doktorunuz yazdıysa için tabiki.