Breeze1990 Kızlar değerim bu şekilde yanında pozitif yazıyor, telaşladındim biraz bebege gecer mı? Nasıl düşürülür tavsiyelerınıze ihtiyacım var 🙏🏻😔
Mrv1007 Breeze1990 gebeliğin başlarında çok kusmaktan keton pozitif olmustu bende de. Çok bulantım ve kusmam oldugu için suyla ve besinle kendi kendime toparlayamadım. Sabah aksam serum aldım öyle düzeldi
Deletedmom455465 Yetersiz beslenme ve su icmemekten oluyor. Mideniz mi bulanıyor genelde cok midesu bulananlarda oluyor
Breeze1990 Mrv1007 15 martta gel dedi su içip cok düzelmezse serum takcam dedi sadece su ile düzelir inşllah bide ozamana 1 ay var bebişie birsey olcak diye korktum:(
Mrv1007 Breeze1990 doktorum bana ilk üç ay bebek senin depolarını kullanıyor yemek anlamında hiç korkma kendini hayatta tutacak kadar şey yesen yeter bir tek suya mümkün olduğunca özen göster demişti