banucicek6 Merhaba kızlar. İlk doğumum olacak. Özelde yapacağım. Hastane odasına refakatçi ve eşim dışında kimse çıkamıyor mu? Ona göre oda süslemesi yapmak istiyorum. Eğer kimse gelemeyecekse boşa masraf da yapmak istemiyorum. Teşekkür ederim şimdiden 😊
Mrv1007 banucicek6 hastanenizle görüşmeniz lazım her hastanenin tavrı baska oluyor. Ben zeytinburnu avrasya haatanesine gidiyorum mesela izin verdiler ziyaretçiye
Nisalimon Kocyigitebru acibadem almıyor normalde ziyaretçi evet ama 10 dk izin isteyip girebiliyorlar eltim Bakırköy acibademde doğum yaptı bende yakında doğum yapicam hazır sus aldım evdede kullanabilecegim
banucicek6 Hepinize çok teşekkür ederim 😊 en iyisi dediğiniz gibi evde de kullanılabilecek şeyler almak sanırım 🌸