Gokhansongul Kizlar bugün 9.haftaya geçtik sabah kendime kahvaltı hazırlarken aniden bas donemsi soğuk ter bastı vücuduma sanki böyle iğneler batiriliyor gibi oldu bı kaç dakika oturdum bekledim geçti sonra bir şeyler yedim geçti sizce neden olmuştur?
Deletedmom455465 Tansiyonunuz düşmüş olabilir. Yataktan kalkarken hızlı kalkmayın önce oturun 5 dakika sonra hareket edin. Kahvaltı hazırlarken de domates salatalik zeytin gibi agziniza 2 3 tane atın şekeriniz de dusmu olabilir. Benim de gün içinde sık sık oluyor
Villanelle Böyle olduğunda ayakta durmayın, ben bunları hissettiğimde hep bayılırım. Açlıktan da olmuş olabilir, tansiyon da düşmüş olabilir
Mnk16 Tansiyonun düşmüş canım bana çok uyuyunca oluyor vücut aç kalıyor ya sabah kalktığımda direk söylediklerin oluyor hissettiğim gibi uzanıyorum tuzlu ayran içip bişeyler yiyorum hızlı hızlı daha iyi oluyorum. Zaten hep tansiyonum 10 a 6 geziyorum ortalıkta 😂 yüksek tansiyondan iyidir bu arada düşük tansiyon gebelikte