Anneoluyorummmm Ebru-li benim uygulamaya göre 53 sezeryan olcagı için daha erken tabi doktor 4 nisan dedi ama daha konuscaz net değil dedi☺️
Feyzaveannesi Ebru-li Uygulamaya göre son 33 günümüz ama Sezeryana gün aldık 😊 son 26 günümüz. 35+2 haftalık hamileyim bende 😊
Ebru-li Anneoluyorummmm yaa bana da en erken 24 Mart en geç 3 nisan dedi ama doktorların dediğinden 10 gün önce geliyormuş bu bebişler bakma doktora diyorlar neden sezeryan dediler erkenden
Ebru-li Birde doktor ne zaman çatı muayenesi yapıyor nst ye ne zaman giriliyor ay ne zaman gün verir tecrübeli hamişlerim 😘
Busra6034 Ebru-li nst ye normalde 28.haftadan sonra başlanıyor diye biliyorum bende 35+4 üm ama daha bi kere girdim bundan sonra her hafta giricem . Dogum zamanı martın 20si rabbim nasip ederse
Feyzaveannesi Ebru-li Nst doktordan doktora değişiyor tabii. İlk gebeliğimde 32.haftada nstye girdim. Şu anki gebeliğimde 33 te girdim. Çatı muayenesi de 37 den sonra olur yüksek ihtimalle. Doğum şeklinize göre Doktorunuz gün verir tabii. Sezryan ise şu tarihte alırız der. Normal doğum ise sancı bekle der
SIDDIKA Ebru-li İki gün önce nst kontrolü yapıldı benim bu haftalarda takibe alınıyor diye biliyorum ama
SekerAnne Ebru-li nst genelde 35 de başlanıyor özel bir durum yoksa, çatı muayenesi de 38 de falan Benim sezaryen olacak 10 Mart dedi doktor
Anneoluyorummmm Ebru-li bebeğim tombik cunku maşallah normal uygun değil dedi. Banada 3 dedi 3 pazara denk geliyor .
Ebru-li Busra6034 yaa bir hafta var aramızda ben sabırsızlanıyorum artık sağlıkla alırsınız insallah kucağınıza
SeydaPrc Busra6034 nts ye 35. Haftadan sonra girmeye başlıyorsunuz doktorunuz her hafta çağırıyor tabi normal doğum olacaksa böyle.
isimsizhesap Busra6034 Erken doğum riski olanlar evet 28 ama sorunsuz sağlıklı bir gebelikte 36 da başlıyorlar benim doktorum öyle yapacaktı ama sancılandım 35 de acil de girdim kontrolden önce de 36 da başladım ki çok hevesli bişey değil yani canım çıkıyor 20 dk sırt üstü yatarken nefes alamıyorum da 🥲😬
Cennetim41 Çalışan anneler 34.haftadan itibaren giriyormuş çalışmayanlar anneler 32.haftada nts ye bağlaniyormuş.bende 32.haftada gidemedim hasta olduğum için hala gidicem 35.hafta oldum bu gidişle doğuma gidicem herhalde😊
gul06_ MelekMervertlek bende 32+1 kizim 6 nisan dogdu oglusumudami o zmn dogursam diyorum 😂😂 tabi benim dememlede olacak is degilde 😂
Esra56 MelekMervertlek bizede en son 19 nisan dedi doktorumuz ama sezeryan olduğum icin daha erken olabilir net bi tarih yok henüz 🥰
Ylmz8 MelekMervertlek biraz erken almiyorlarmi seni doguma canim 38 haftaya kadar beklemiyorlarmi normalde
DeryaSekban Ebru-li 35+1 ız. En geç 24 mart doğum tarihim. Normal doğum beklediğimiz için bekliyoruz. Geçen hafta nst ye girdim ilk hafta fakat evde yaptığı hiç bir şancı ekranda çıkmadı 😂😂 ne olacak bilmiyorum ama o kadar heyecanlı ve sabırsızımmve aynanda endişeliyim ki anlatamam
Ebru-li DeryaSekban bende her gece doğuracağım heralde diyorum regli sancısı gibi ara ara biseyler oluyor gece özellikle 🥺 bakalım nst de cıkacakmı 😂
Serifekeskin DeryaSekban bende 35+1 ve kasılmalar başladı korkmaya başladım benimde ekranda sancı cıkmıyor aynı seylerr
Elifgoktug1 Ebru-li 34+3 olduk bizde haftada bire düştü kontroller hala doktor arayisindayim 2. Bebegim sezaryen olcak korku stres heyecan hepsi birbirine gecti🙈
Feyzaveannesi Ebru-li Canım benim 2.gebeliğim ilki sezeryandı buda öyle olacak. Doktoruma söyledim oda 39 da alırız o zmn dedi. 17 marta denk geliyor doğum da 17 Mart olacak Allah’ın izniyle. Sen eğer Normal doğum istiyorsan doktor tarih vermez sancını bekler ama Sezeryan istiyorsan ortalama bi tarih verir