Şehir hastanesine gidiyorum, poliklinik odalarının olduğu koridora erkekleri almıyolar. Temizlik açısından iyi ama tuvaletler bizim insanlarımız yüzünden pis. Doktor önerisi olarakta Necati hançerlioğulları nı önerebilirim ama randevu bulunması zor Necati beye