Ağda gerçekten korkulacak gibi bişey değil ilk zamanlar jiletti benimkide ama evlendiğimde gün gittim şimdi 6 aylık evliyim hep gidiyorum hiçte zor değil ilk ağrıyor sonra hissetmiyorsun bile bide azalma oluyor utandığım için gitmemiştim başlarda şimdi pişmanım keşke hep gitseydimmm