ozgnr-Al Hanımlar hep sol tarafıma mı yatmalıyım ? İster istemez düz yatıyorum sağıma yatıyorum. Gebeliğim boyunca sol tarafıma mı yatmam gerekiyor? Birde sola yatmayı kim uydurdu fjfjfj doktor önerisi mi , benim doktorum bir şey demedi çünkü.
Civcivinannesiii ozgnr-Al 12 haftalik oldugunuz icin bisey dememis olabilirmi. Daha kucuk haftaniz istediginiz sekil yatin
Hamisannee ozgnr-Al canım sol yanina yattığın zaman kan akışı daha güzel oluyor bebeğe ve bebeğin daha güzel besleniyor tabiki hep sol yatamayiz insanız 🤗sağ tarafına da yatabilirsin ama sırt üstü yatmamaya dikkat et kan akışını yavaslatirsin anı tansiyon düşmesi yaşarsın 🥰
Luliko ozgnr-Al kaçıncı haftanızdasınız? Tabi ki 40 hafta boyunca değil ama belli bir haftadan sonra yatmanız gerekir daha doğrusu yüz üstü veya sırt üstü yatacak durumda olmayacağınız için mecburen yatacaksınız :) sebebi de bebeğe giden damarlardan daha rahat kan akışı sağlanması. 🤗
Esra_G 6. Aya kadar sağ sol düz yatılabilir, o aylardan sonra sola yatmak faydalı şöyle bebek büyüdükçe sağınıza yattığınızda atardamar üzerine geliyor sanırım(damar adını yanlış yazmış olabilirim bir damara baskı oluyor) pozisyonu tansiyon düşüklüğüne sebep oluyor kan akışında yavaşlama oluyor. Bilimsel bir gerçek bu uydurma değil. Sola yatmak hem bebek için hem anne için daha rahat ve sorunsuz bir pozisyon. O yüzden öneriyolar.
B-Y94 Esra_G kızz ne güzle diyorusn ama bizde de şöyle 😂😂 ben sağa yatınca daha rahat oluyorum ve bebeğim sanki daha cok hareket ediyor. Sola yatınca 5 dk sonra sağa dönüyorum 😂😂😂
Sessizsevdam Bebegimi solda hissettigim için sol tarafa yatamıyorum hep sag tarafa uyumaktan sag yanım cok agrıyor sırt üstü yatıncada üzerimde baskı varmış gibi hissediyorum ne yapmam lazım bilmiyorum 13+1 haftalık olduk bizde
Luliko ozgnr-Al 20-25lere kadar rahat rahat uyuyabilirsiniz tabi karnınızın durumuna da bağlı ama henüz erken :)
Neyneyy B-Y94 valla kızlar peygamber efendimiz sağa yatın hadisinden yola çıkarak sağa yattım hep zaten şekerim var dönüp duruyorum sabaha kadar ama hep sağda yatıyorum gelişimi de iyi suyu da bende sorun yok şimdilik sola yatınca kalbe baskı oluyor araştırdım peygamber efendimiz de hadisinde sağ diyince öyle devam etti
B-Y94 Neyneyy evet doğru ondn sebep yıllardır öyle yatarım kuzum doktora sorayım ya p. Tesi kontorlüm var
yagmur_s Valla ben şu an 11. Haftaya giriyorum yüzüstü bile yatıyorum. Ama belli bir haftadan sonra yüzüstü sırt üstü rahat edemeyiz zaten kendimiz de. Ha edersek de Bi rahatsa bebek de rahattır bunu duymuştum. Sola yatma sebebi kan basıncını düzenleme için uygun pozisyon olması. Uydurma değil yani bilimsel…