Buna sadece kadın doğum uzmanınızla değil kalp doktorunuzla da konuşup karar vermelisiniz. Babam da kalp ilaçları kullanıyor doktoru kontrol edip sorun olmaz demişti. Ama başka bir hastasına da asla olmayacaksın demişti. Siz de bir görüş alın bence. Geçmiş olsun 🌸