RedFlower Selam kızlar. Son 32 gün kaldı. İkinci hamileliğim. Şimdiye kadar heyecan yoktu ama artık başladı. İlkini normal doğum yaptım 6 saat sancıdan sonra kolay oldu aslında doğumum. İnsan ne yaşayacağını bilince daha bi strese giriyo galiba. Hazırlıklar tamam. İki covid geçirdim hamileyken ve ondan sonra artık çok zorlanıyorum. Sizler ne alemdesiniz. Doğum hikayesini paylaşsın herkes ya ben okumasını çok seviyorum 🤗herkesin kolay doğumu olur inşallah 💙
Feyzaveannesi RedFlower Benim de son 26 günüm. Sezeryan olacam bende ikinci gebeliğim bu 😊 heyecan dorukta tabii ağrılar da arttı. Herşey hazır bizim oğluşu bekliyorum. Umarım anlatacak kadar güzel ve rahat bir doğum olur. Kimsenin psikolojisni bozmak istemem açıkçası 😂
Semra12344 RedFlower 30+3 son67 🥰nisan annesiyim. İlk hamileliğim ne yaşayacağımı bilmediğim için o kadar rahatım ki 😂
PamirMira RedFlower benimde ikinci hamileliğim bir oğlum var şimdi de Allah nasip ederse bir kızım olacak 😇 sezeryan olacağım, güne tam karar vermedik doktorla, 19-x gün kaldı 🤷🏻♀️
RedFlower Feyzaveannesi ay inşallah dehşet verici hikayeler oluyo gerçekten 😂günün belliymiş oda stres değilmi yaa 😁
RedFlower Semra12344 evet ya genelde öyle oluyo sadece okuduğun duyduğun kadarını biliyo ya insan rahatlık oluyo 😂inşallah kolay ve sağlıklı bir doğum olur burda okumak isteriz 🥰
Kbra41 RedFlower son 23 günüm tabi erken gelmeye kalkışmazsa 😁 ilk gebeliğim hiçbir şey bilmiyorum sanırım bilmemekte kötü.. Heyecanlıyım bugüne kadar hiç düşünmeden kendimi strese sokmadan laylaylom geldim ama sanırım artık korkuyorum 🙈 inşallah hepimizin doğumu hayırlısıyla güzel geçer burda herkese güzel bir doğum hikayesi anlatabilirim 😁🥰
RedFlower Kbra41 güzel bi doğum hikayesi okuruz inşallah sendende. 🥰korkma her güzel şeye kavuşmanın bi zorluğu oluyo tabi.
Minnakkurabiyeveannesi27 RedFlower ayyy bizimde son 40 günümüz kaldı burda yazılana göre ama doktorum paşamın 10 ile 30 mart arası gelebileceğini söyledi çok zor bol mide bulantılı bir hamilelik geçirdim geçirmeye de devam ediyorum ilk gebeligim dört gözle artık doğduğu günü bekliyorum doğum da beni neler bekliyor bilmiyorum inşallah tüm kuzular sağlıkla gelsin sağlıkla kavusalim 🤲🏻
Zehra9616 RedFlower son 23 bugun kontrole gidicem 3 hafta sonra bebemi gorcem insallah covid dun bitti bizimde sukur 😊
Dygsmsk Bizim daha 31+4 heyecanlıyım aynı zamanda korkuyorum ilk gebeliğim ben de normal doğum sezeryan arasında gidip geliyorum normalden korkuyorum aslında bununla ilgili tavsiyelere ihtiyacım var😊
elifkrs Dygsmsk normali tavsiye ederim😇 hem doğal hemde rahat oluyor sonrası.. ben ikinciye hamileyim kesinlikle normal istiyorum yine😌 kafanızda bitirmeniz lazım birazda :)
Zeytin20 RedFlower 35 haftalık oldum bugün. 2. Gebeliğim. İlki spinal sezaryendi çiçek gibi geçmişti inşallah Buda öyle olur 🤗 haftaya cumartesi hastane kayıtları kan işlemleri olacak. Nst giricem tam tarih belli olacak sanırım 15 Mart doğum 😇 pazartesi görmüştüm kızımı kovid geçirince 6 hafta girdi araya 😬 çantam hala hazır değil bu hafta sonu yıkıcam herşeyi inşallah yapabilirim kovid etkisini atamadım hala üzerimden 😵💫
Suheylamum Zeytin20 Benimde 34+3 hala çantam hazır değilbu beni strese sokuyor birde üstelik geçen sancidan hastaneye yattım durdurdular şükür 17 marta gün almıştık en az 3 hafta daha dursa cok aşağıda hissediyorum
RedFlower Zeytin20 evet ya covid etkisi çabuk geçmiyo heleki hamileysen.baya zorlanır oldum ben iki hafta önce hazırladım çantaları halada aklıma geldikçe eksikleri koyuyorum.
elifkrs son 21🥰 ikinci hamileliğim oğlumu 2 sene önce normal doğumla doğurmuştum şimdi kızıma hamileyim merakla ve heycanla bekliyoruz😇 bunuda normal istiyorum tabi bir aksilik cıkmassa♥️
RedFlower elifkrs ay bende bende 🤗iki sene oldu kızımın doğumuna. Sancıyı düşününce biraz strese girmiyo değilim ama yinede normal istiyorum bunuda allah nasip ederde bi terslik olmazsa. Çok çabuk geçti yaa günler 😂
lunam Bizim son 33 günümüz kaldı görünüyor. Heyecan gittikçe artıyor tabi 🥰 benim ilk doğumum olacak, hiç bir fikrim yok ama korkum da yok şükür 😁 hayırlısıyla gelsinler minikler de ben ağrıya sancıya filan razıyım.
Happycivcivmom Şafak 24 😂 ahey ahey lilililili cok heyecanliyim ilki normal dogum olmuştu 2. Ye sezaryan planladik doktorumla insallah Allah herkese bir avaz da kurtulmayı nasip etsin ağrısız sancısız
RedFlower Happycivcivmom evde çocuk olupda onunla ilgilenince hamilelik daha çabuk bitti sanki. 🙂ikinciyi sen mi istedin sezeryan
Zeytin20 Suheylamum bende öyle oldum hala toparlanamadım streste oldum. Yarım temizliğe abla gelecek o temizlik yaparken ben çantaya yoğunlaşıcam. Yıkayamadım bile daha. Benimde doğum pozisyonu almış kafası kasığımda çok rahatsız oluyorum 3 yaşında oğlum var zorlanıyorum baya. İnşallah vaktinde doğurursunuz.